30 Kasım 2014 Pazar

Kırmızı Ruj





Öyle harika makyaj önerilerim, tecrübelerim yok benim :) Ama en çok soru aldıklarımın başında gelen kırmızı ruj favorilerimi yazmaya fırsat buldum nihayet. 

Öncelikle bir uzmandan yardım alarak teninize uygun kırmızıyı seçmelisiniz. Biz açık tenliler kırmızı ruj konusunda biraz şanslıyız bu bir gerçek :) Sadece tene yakışan ruju bulmakta yetmiyor tabi. Kırmızı ruj dudaktaki pürüzleri direk ortaya çıkardığı ve sürerken yaptığımız el titremelerini, taşırmalarını bariz gösterdiği için en çok dudak bakmına ve sürüş şekline dikkat etmeliyiz. Eğer acemiysek rujun rengine uygun dudak kalemi ya da ruj fırçasıyla önce dudak çerçevesini çizmeli daha sonra içini doldurmalıyız. 


Favorilerime gelince öncelikle en çok günlük kullanmayı sevdiğim,;

Deborah 01 Mat : Hem kırmızı hemde ben buradayım diye bağırmıyor. 
Genelde kendisi çantamda benimledir :)


2. favorim ise biraz daha ben buradayım diye bağıran, birazcık daha özel yerlerde kullanmayı tercih ettiğim;



Rimmel Kate Moss 111 Kise of Life : Daha dikkat çekici, daha kırmızı ve daha parlak :)

Ve son olarak dünyada en çok satılan kırmızı rujlar listesinde yukarılarda olan en özel günlerde kullandığım;



M.A.C Russian Red : Mavi tabanlı nefis bir kırmızı.

Birde kırmızı rujlu fotoğrafımı koymasamıydım yaaani :) Fotoğrafaki ruj yukarıdakilerden hangisiydi hatırlamasamda üçünden biri olduğuna garanti verebilirim :)



Kırmızı rujumuzun dişimize bulaşmadığı günler dilerim :)
Sevgiler.



Bir uzman olarak değil kullanıcı olarak yazdığımı tekrar belirtmek isterim. Ayrıca fotoğraflar google amcadan alınmıştır. ( Benimki hariç :) )




2 yorum: