11 Haziran 2014 Çarşamba

Davetiye Önerisi


Kendi davetiyemizi internette buldugum bir logoyu bastırarak biraz aceleye getirip üzerinde pek düşünmemiş olsamda ufacık bir araştırma sonucu üç güzel fikre rastladım. Benim için artık çok geç olduğundan sizlerle paylaşmak istedim :)


Birincisi yukarıda gördüğünüz yaratıcı fotoğrafın benzerini çektirip arka kısmın adresleri yazdırıp misler gibi bir davetiyeye sahip olabilirsiniz. Tabi erkekler böyle fotoğraf çekimli işlere pek sıcak bakmıyor :) Aman çok biliyolar hıh.



İkinci öneri Kartpostal davetiye :) Çok orjinal ve tatlı bence aklınızda bulunsun :) Benim davetiyemde siyahtı neden o zaman arkasını kartpostal şeklinde bastırmadım diye kendimi yiyorum bu örneğe rastaldığımdan beri :)



Buda üçüncü önerim. Bence çok farklı ve yaratıcı. Şimdiki aklım olsa direk kitap ayracı davetiye yaptırırdım :)




Buda bizim davetiyemiz. Yukarıda bahsettiğim gibi internette bulduğum bu sonsuzluğun içinden geçen B ve M li logoyu çok sevmiştim. "Siyah davetiye ne yas gibi" deselerde kimseyi dinlemeyip yine kendi içimden geleni yaptırdım :) Bize özel oluşunu çok sevdim ama arkasını kartpostal şeklinde bastırsaymışım iyiymiş :) Neyse ben yandım siz yanmayın :p

Sevgiler :)


8 yorum:

  1. Çok güzel fikirler bunlar gerçekten, ben bir de balon davetiye görmüştüm çok hoştu :) ..Ben de evlenme aşamasındayım, baya bir araştıyorum, yakında ben de blogda yer vereceğim bu konuya..
    Bir de nacizane bir tavsiyem, fotoları eklerken boyutlarını küçültürsen tamamını görebiliriz..Ya da yazma alanını biraz genişletebilirsin :) böylelikle fotoğraflar yan tarafa taşmaz ;)) bol bol sevgi sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim artik tabletten yaziyorum ve malesef tablette fotograf boyutu ayarlanmiyor. Pcden girdigimde duzeltiyorum o yuzden boyle :) Yinede tesekkur ederim.

      Sil
    2. Aaa tamam o zaman :) :) özürler :) rica ederim :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Sayfanıza bayıldım :)) Her şey harika görünüyor,
    Fikirler desek şahane, şimdiki gençlik çok şanslı diyorum :))))
    Bu ara da ben Fatma :) Bloğunuzu izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    İzmir'den sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Davetiyeyi nerede bastırmıştınız acaba? Ben de kitap ayracı davetiye düşünüyorum, önerebileceğiniz bir yer var mı?

    YanıtlaSil
  4. kitap ayracı benimde çok hoşuma gitti ürün yelpazeme muhakkak ekleyeceğim paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kitap ayracını biz müşterilerimize yapıyoruz hem çok değişik hemde sürekli el altında olup hatırda kalıcı kılıyor.

    YanıtlaSil
  6. Fikirler güzelmiş :)) Kitap ayracı davetiye modeli de güzelmiş

    YanıtlaSil