11 Ağustos 2014 Pazartesi

Alyans Seçerken...




Sonsuz bağlılığın ve beraberliğin, sonsuz aşkın simgesi olan Alyans seçimi zevkli olduğu kadarda zor. Birçoğumuz internetten araştırma yapmış olsakta insan canlı canlı görmeden, parmağına takıp elinde duruşuna bakmadan, dokunmadan almak istemiyor. En doğrusuda bu zaten.

Alyans seçiminde bana göre verilmesi gereken iki önemli karar var. Birincisi altının rengi. Beyaz altın mı sarı mı yoksa rose mu sizi daha çok mutlu eder önce buna karar vermelisiniz. Diğeri önemli karar ise taşlı mı taşsız mı olacağı. Hepimiz farklı zevklere sahibiz ve bu sebeple binlerce alyans modeline rastlayabiliyoruz. Ben alyans seçerken öncelikle mesleğimi dikkate aldım. Şimdi resmi kıyafeti eşofman olan bir beden eğitimi öğretmeninin parmağında taşlı, gösterişli bir alyans bence çok abes dururdu. Tabi taşlı modellerden hoşlanan beden eğitimi öğretmenleri yok mudur? vardır. Ama en azından sade bir model daha alarak günlük olarak onu kullanmalı diye düşünüyorum. Bu spor giyinmeyi sevenler içinde geçerli :) Sanki taşlı alyanslar daha çok klasik giyinmeyi sevenler için, şık akşamlar için gibi geliyor bana. Tabi yine dediğim gibi zevk meselesi.

Alyans arayışına ilk başladığımız andan itibaren aklım klasik düz alyanslardaydı. Oldukça zor fikir değiştiren biri olduğum için ne yapıp edip yine kendilerini aldım :) Genişliğine kullanımını zorlaştırmaması, elimizi terletmemesi, sıkmaması, huzursuz etmemesi için seçerken çok dikkat ettik. Birde kenarlarının keskin olmamasına dikkat etmelisiniz. Kullanırken oraya buraya takılmamalı, keskin kenarları elinizi rahatsız etmemeli. 





Bunlarda bizim alyanslarımız :)
Buraya birkaç model fotoğrafı koymak için bakındım ama yine düz alyanslardan gözümü alamadım. Parmağınıza taktığınızda sizi mutlu eden ve kullanımı kolay olan, sonsuza kadar sıkılmayacağınız ve parmağınızdan asla çıkarmak istemeyeceğiniz bir alyans bulmanızı dilerim :) Sevgiler.







1 yorum:

  1. tamda aradığım bilgi oldu teşekkürler :)
    banda beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil