11 Aralık 2013 Çarşamba

Eyeliner & Rimel Önerisi

Üniversiteye giderken ilk göz kalemini almış biri olarak birgün eyeliner ve rimel önerisinde bulunacağım hiç aklıma gelmezdi. Aman ne yapalım bizim zamanımızda eyeliner vardı da biz mi sürmedik? Benim için makyaj eyeliner, rimel ve kırmızı rujdan ibaret artık. Belki birde allık. Diğerleri olmasa da önemli değil. Neyse konumuza dönelim, sonraları meşhur oldu bu bağımlılık yapan arkadaş. Makyaja çok düşkün biri olmadım hiçbir zaman amaaaaa ne zaman kendisiyle tanıştım işte ben hatayı o zaman yaptım :) Hiç unutmuyorum geçen yıllarda sadece birgün okula eyeliner sürmeden gittim ve o gün bütün öğrencilerim bana hasta ve uykusunu alamamış insan muamelesi yaptı :) Öyle derin bir boşluk demekki yokluğu.




Bana ve eminim bir çok bayana göre makyajın vazgeçilmesi eyeliner. Loréal Paris Superliner Gel Intenzayı geçen yıl keşfettim. Fırçası eyeliner sürmeyi çok kolay hale getiriyor. Flormarın diplinerından sonra ilaç gibi geldi. Ayrıca bitmek bilmiyor.




Şimdilerde ise Shiseido Accentuating Creamy Eyeliner ile aşk yaşıyorum. Bu zamana kadar denediklerimin en kolay sürüleni ve en akmayanı. Kapağını arkasına taktığınızda uzun bir fırça haline gelip rahat sürülürken kapağı kapattığınızda minicik olup hiç yer kaplamıyor. Hala eyelinerını bulamamış olanlara şiddetle öneririm.


 Gelelim rimele :) Kirpikleri ayırıp kıvıran rimelleri tercih ediyorum. Tabi dolgun ve uzun göstermesi de fena olmuyor. Ama üçünü aynı rimelde bulduğum hiç olmamıştı. Taa ki They're Real Mascara ile tanışana kadar.



Sadece Sephoralarda 69tl ye satılan Benefitin bu güzel rimeli yukarıda gördüğünüz fırçası sayesinde dolgun, uzun ve kıvrık kirpikler sağlıyor. Sürdükten sonra asla sertleşmiyor. Suya da oldukça dayanıklı. Ben daha iyisini keşfedene kadar en iyi rimel & eyeliner ikilisini Shiseido Accentuating Creamy Eyeliner & They're Real! ilan ediyorum. Kırmızı ruju tek başına yazmak istiyorum. O da pek yakında :)
Sevgiler.





7 yorum:

  1. bende evde eye liner ve gözkalemi çöplüğü olan bir baayanım:)
    yeni keşfettim sayılır Loréal Paris Superliner Gel Intenzayı. bayıldım. Dövme etkisi varmış. acayip kalıcı. ben sürmeyide beceremezdim hele fırça daha zor olur gibi gelmişti. ama fırça dahada iyi ve kolaymış.

    ben tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Aynen çile çekiyomuşuz resmen :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba hala rujlar için yeni bir yazı bekliyoruz:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya haklısınız fırsat bulamadim bi turlu :) en kısa zamanda soz

      Sil
  4. Kırmızı ruj hikayesi gelmeli artik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy eyvah :) simdi bu kadar bekletmisken kapsamlı olsun diye dahada uzar bu surec

      Sil
  5. Mazeret yok amaaaa ;)) Kırmızı rujla kalmamalı bu hayat hikayenizide merak ediyoruz desek ;)

    YanıtlaSil