12 Haziran 2016 Pazar

İçimdeki minik KIZ





Gelelim hamilelikte en merak edilen konulardan birine. Yani benim için öyleydi :) Önce sağlıklı bir gebelik olduğunu duymak yetecek sanıyor insan ama sonra varlığına alışmak, benimsemek için hayal kurarken onu bir cinsiyete bürümek istiyor. Kızım ya da oğlum diye sevmek istiyor. İsmini düşünmek ufak ufak eşyalar almak istiyor. 

Çin takvimi bebeğimizin cinsiyeti için erkek diyordu ve ben birçok forumda çin takviminin oldukça yüksek bir oranda tuttuğunu okumuştum. Doğal olarak kendimi erkek bebek fikrine alıştırmaya başladım. Ona bağlı olarak mı bilemiyorum ama erkek bebekli rüyalar da görmeye başlayınca tamam dedim Musti oğlumuz oluyor. Ama Musti en başından beri bence kız diyordu. Anneler hisseder diyorlar bide yok ben hissedemiyordum. Evde emekleyen pembeli bir ufak popo düşünemiyordum. Boş odamızı hayal ettiğimde gözümün önüne direk maviler geliyordu. Hatta benden kaynaklı olarak annem ve kız kardeşim ilk öğrendiklerinde hediye olarak mickeyli erkek çorapları almışlardı. Erkek hissediyordum ama içimde kız olmasına dair umutta besliyor olmalıyım ki hemen işi abartıp erkek battaniyesi alan anneme acele ettiği için kızdım ve iade ettik :) 

Bir yandan cinsiyetle ilgili bütün forumları okurken bir yandan deneyimli arkadaşlarımdan tahminler ve ipuçları alıyordum. Hamile bir arkadaşım hangi kasığımın ağrıdığını sordu ve sol deyince benim sağ ağrıyordu ve oğlum oluyor deyince kafam hafiften karışmaya başladı. Bu konuyla ilgili bilimsel bir açıklama olmamasına rağmen forumlarda da oldukça fazla örneklerine rastladım. Belki tesadüf bilemiyorum. 

Rus takvimi kız diyordu, yüzük testi hamile kalmadan önce erkek derken hamile kaldıktan sonra kız demeye başlamıştı, makas bıçak testine de tutuldum tabi onda da altında makas olan tarafa oturmuşum yani oda kız demekmiş :) Son olarak tuz testi de kız dedi. ( Birisi haberiniz yokken arkanızdan başınıza tuz atıyor ve siz daha sonra ağzınızı ellerseniz kız burnunuzu ellerseniz erkek demek oluoyormuş :) )  Tabi ben allak bullak oldum. Canım ne ekşi ne tatlı istiyordu. Sadece tuzlu. Ama normalde de ekşi ve tatlıyı çok sevmeyen biri olduğum için tuzluyu neye yoracağımı bilemiyordum. Saçlarımında renginin açıldığı ve hafif kızıllık olduğu söyleniyordu ama onun ne anlama geldigi hakkinda da bir bilgim yoktu :) Bunların hepsi eskiden kalma hurafeler olup hepsinin aksininde çıkabildiğine dair hikayeler duymuş olduğum için artık ne erkek ne de kız hissediyordum.

Günler böyle ilerlerken 11+3 de gittiğim ikinci doktorum ( birisi uzak olduğu için iki doktora birden gitmeyi tercih ediyorum ) %80 kız dedi. O haftada cinsiyeti duymayı beklemiyorduk. Yanılma payı %20ydi ama Musti sağolsun yakın çevremize kız diye duyurdu :) Ben yine forumlarda cinsiyet değiştiğiyle ilgili o kadar çok yazı okumuştum ki çok erken olduğunu düşündüğüm için kendimi değişme ihtimaline hazırlamaya çalışıyordum. Diğer doktorumda hiç ipucu vermeyip 16.haftayı beklememi söylediği için 16 ya kadar bekledim. Kendiside bizim ısrarlarımıza dayanamayıp 15.haftada %60 kız dedi. Yani yüzde öteki doktordan düşük olunca yine ikna olmadım :) Çin takvimi de erkek diyor ya değişebilir diye bir sonraki kontrole kadar sabrettim. Bir sonraki kontrolde kendisi "çıkışta pembe bir patik alabilirsiniz" dedikten sonra eşe dosta ilan ettik cinsiyetimizi :) Yani bizde "göstermiyor" diye bir durum söz konusu olmadı ama yanılma ihtimaline karşılık yüzde verildi ve ben kesinlik olana kadar inanmamayı tercih ettim diyelim.

Artık yavaştan minicik kız bebek eşyaları evimizde yerlerini almaya başladı. Abartmadan içime sine sine almak istiyorum yine her şeyi tıpkı çeyizimde yaptığım gibi :) Önerilerinize, indirim duyurularına bol bol ihtiyacım olacak bu süreçte. Şimdi izninizle biz isim kavgası sürecine başlıyoruz. Bir dahaki yazıda da inşallah ona karar vermiş oluruzda nelere katlandığımdan bahsederim :) 

Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler :)


Buda Bozcaada'da kızımla ben :)
Sevgiler.







13 yorum:

  1. Aaa hani ben hikayede yokum 🙄 Aşkolsun 😄Daha hamile bile değilken ben kızınız olacak demedimmi size 😬Sağlıkla gelsin prensesimiz çok heycanlıyım 🙏🏻💗💗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru soyluyosun en keskin tahmin senindiii😁 gelsin gelsinde Alisa ablasinin dolabina dalsin😂💕

      Sil
  2. Adını rüya koy�� Büşraya çok yakın�� Bide h&m tavsiye ederim bebek ürünleri harika�� Organik pamuk bölümü bile var☺️ Hayırlı olsun güzel ömürlü olsun inşallah��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ugradikca bakiyorum h&m e☺️ Yavas yavas toplamaya basladik bile🙊💕

      Sil
  3. inşallah sağlıkla doğar da annesi gibi minnoş,güzeller güzeli olur :)

    YanıtlaSil
  4. inşallah sağlıkla doğar da annesi gibi minnoş,güzeller güzeli olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim tesekkurler🙈 Insallah saglikli olsun annesu gibi makyajla falan idare eder😂🙊

      Sil
  5. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzellik 😘

    YanıtlaSil
  6. Ben de kız olacağını tahmin etmiştim vallahi ama söylememiştim 😎

    YanıtlaSil
  7. Aynı seyleri yasamışız sanırım cok güzel anlatmışsın canim Allah sağlıkla kucagina almayı nasip etsin bizimde henüz 13+5 demen gibi iki doktor biri uzak biri yakın diğeri hic birsey 4.ay olana kadar söylememiz erken olur dedi diğer yakındaki ısrarlara göre kız gibi görünüyor demesiyle rahat edemedim yinede 16.haftayı beklıyoruz simdi����☺️

    YanıtlaSil